Do It Yourself

Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.

Πήγαινε κάτω

Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τρι Αυγ 01, 2017 8:16 pm

ενας φιλος μου εχει ενα προβληματακι με το σασμαν του αυτοκινήτου του και 
ο καλυτερος τροπος να τον βοηθήσω ειναι 
να ανεβάσω φωτο απο manual επισκευής που έχω για να δει πως ειναι ενα σασμαν εσωτερικα,,

πως κανουμε διαγνωση προβληματος,, και ποια ειναι η επιθυμητή επισκευη.


στην πρωτη φωτο βλεπουμε περιγραφη και διαγνωση προβληματος αναλογα με τα συμπτώματα.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]


στην δευτερη φωτο βλεπουμε μια τομη ενος σασμαν και στις επομενες βηματα 
''λυσιματος'' των εξαρτηματων.

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]



στην συζητηση που ειχα με τον φιλο δεν εχει καποιο σοβαρο προβλημα 
οπως χτυπημένο ρουλεμαν ή σπασμενο δωντι σε καποιο γραναζι αλλα ποτε-ποτε του ''πεταει'' τις ταχυτητες 
μετα μαλιστα απο μια αλλαγή βαλβολινης εγινε πολυ έντονο το φενομενο.


εκ πρώτης οψης κατα την γνωμη μου η απαντηση ειναι στην φωτο 3-26 και στο εξαρτημα 7,8,9 που ειναι 
το πυρακι που ''κρατα'' την μανελα της φουρκετας στην θεση του.

αυτο το σημειο συνηθως ''πιανει'' μακα και κολαει και η συνηθισμενη επισκευη ειναι το ''ξέπλυμα'' 

μετα χρεωνουν τον πελατη 1000 ευρο για ταχα ολικη επισκευη σασμαν.

το ''ξεπλυμα'' γινεται ως εξης= αδειαζουμε ολη την βαλβολινη και γεμιζουμε το σασμαν με 10αρι λαδι ψιλο και 
με τους τροχους στον αερα με τον γρυλο βαζουμε σε λειτουργεια το αυτοκινητο και επι μιση ωρα 
αλαζουμε ολες τις ταχυτητες 
με λιγο γκαζακι απο αναμεσα,,,, οι τροχοι γυριζουν στον αερα και το σασμαν ''ξεπλενεται'' απο ολες τις μακες και 
τα καταλυπα απο τριμενο μεταλο και παλιες βαλβολινες...

αδειαζουμε μετα απο μιση ωρα το 10ρακι λαδι αμεσα οπως ειναι ζεστο για να μην επικαθησει ξανα οτιδηποτε.

αν θα επαναλαβουμε το ''ξεπλυμα'' θα το κρινουμε απο το χρωμα του 10αρι λαδιου.

συνηθως το πρωτο-δευτερο ''ξεπλημα'' το λαδι λαμπυριζει απο τα ρινισματα που αιωρουνται και ειναι και μαυριδερο απο τις παλιες βαλβολινες.

μετα βαζουμε κανονικα βαλβολινη 80αρα ή 90αρα και συνηθως δεν ξανα''πεταει'' τις ταχυτητες.

επισεις ελενχουμε και τα λαστιχα επαναφορας του λεβιε στην νεκρα μηπως εχουν ξεραθει και ''τραβανε'' τον 
λεβιε πισω. [τελευταια φωτο-σελ. 72]

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2545
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.techno-zone.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.

Δημοσίευση από Talon Την / Το Τρι Αυγ 01, 2017 10:41 pm

καλή τύχη στον φίλο σου...
avatar
Talon

Αριθμός μηνυμάτων : 195
Ημερομηνία εγγραφής : 22/07/2016

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Σασμάν αυτοκινήτου-διάγνωσή και επισκευή.

Δημοσίευση από -nikos- Την / Το Τετ Αυγ 02, 2017 8:55 am

στην πρωτη φωτο περιγραφει συμπτωματα και διαγνωση προβληματος.

αν η διαγνωση γινει σωστά τοτε μπορούμε να υπολογίσουμε το κοστος της επισκευής έναντι στο κόστος αντικαταστασης.

πχ αν ας πουμε εχει σπασει δοντι γραναζιου τοτε πολλες φορες ειναι προτιμοτερο να αντικατασταθει ολοκληρο ενω αν εχει ''χτυπησει'' ρουλεμαν τοτε συμφερει να επισκευαστει.

ομως αυτο που εχει περισσοτερη σημασια ειναι αν καποιος θα το επισκευασει μονος του ή θα χρειαστει μαστορα-συνεργειο.... τοτε αν τα εργατικα μαζι με την επισκευη κοστιζουν πχ 800 ευρο και ενα καινουριο σασμαν κοστιζει 800 ευρο τοτε ειναι προτιμοτερο 
να αγορασει καποιος το σασμαν και να πληρωσει μονο 80-100 ευρο για την αντικατασταση

διοτι με 800 ευρο θα εχεις ενα επισκευασμενο-παλιο σασμαν και με 900 θα εχεις ενα καινουριο.


οπως και να εχει πιστευω οτι η αναρτηση του manual και της διαγνωστικης σελιδας θα βοηθήσει πολυ κοσμο 

_________________
«αν κλείσεις την πόρτα σου σε κάθε πλάνη, στο τέλος θα μείνει απ' έξω και η αλήθεια»
avatar
-nikos-
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 2545
Ημερομηνία εγγραφής : 29/05/2013

http://doityourself123.techno-zone.net

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης